رئيس آموزش و پرورش مهريز خبر داد:

رشد 92 درصدي ظرفيت اسكان مسافران نوروزي در مهريز

یزدفردا: رئيس آموزش و پرورش شهرستان مهريز از رشد 92 درصدي ظرفيت اسكان مسافران نوروزي در اين شهرستان خبر داد.

سيدجليل عقيلي امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: در ايام تعطيلات نوروز بيش از 4 هزار و 600 مسافر نوروزي در150 كلاس در قالب 15 آموزشگاه در مهريز اسكان داده شدند كه اين آمار حكايت از رشد 92 درصدي اسكان مسافران نوروزي در مهريز در آموزش و پرورش نسبت به مدت سال گذشته دارد.
وي افزود: اين تعداد مسافر از 28 اسفند سال تا پايان تعطيلات در مدرسه‌هاي مهريز اسكان يافتند.
رئيس ستاد اسكان مهريز اظهار داشت: اسكان بيش از 890 خانوار آن هم در مدارس شهرستان محروم مهريز و در اختيار گذاشتن امكانات رفاهي براي مسافران اقدامي بزرگ بود كه با همت و تلاش بيش از 30 نفر از اعضاي ستاد اسكان اين شهرستان و همكاري مردم محقق شد.
عقيلي خاطرنشان كرد: از بين مسافران اسكان داده شده در سطح مدارس اين شهرستان، 510 خانوار را فرهنگيان و 380 خانوار را افرادي خارج از بدنه آموزش و پرورش تشكيل مي‌دادند.
رئيس آموزش و پرورش مهريز بيان داشت: تمام مدرسه‌هايي كه براي اسكان مسافران نوروزي در مهريز در نظر گرفته شده بود، داراي تجهيزات گرمايشي و ساير تجهيزات رفايي بودند كه در حد ممكن براي مسافران مهيا شده بود.
وي عنوان كرد: اسكان مسافران نوروزي نسبت به سال گذشته بيش از 92 درصد افزايش داشته است كه اين امر بر گردشگرپذير بودن اين شهرستان تاكيد دارد.
عقيلي خاطرنشان كرد: امسال به واسطه تلاش و زحمات اعضاي ستاد اسكان مسافران نوروزي كه تمام تلاش و دغدغه آنها در نوروز خدمات‌رساني به هموطنانشان بوده است، شاهد رضايتمندي بيشتر مهماناني بوديم كه در قالب سفرهاي نوروزي به شهرستان مهريز سفر كرده و در مدارس اسكان داده شدند.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه اعضاي ستاد اسكان مهريز در ايام نوروز تلاش زيادي براي خدمات‌رساني به مسافران نوروزي كردند و از تعطيلات نوروز چندان بهره‌اي نبردند، مقرر شد؛ از جانب مديريت آموزش و پرورش از آنان و خانواده‌هاي آنها تقدير شود.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده و باغ‌شهر استان يزد به شمار مي‌رود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا